Anti Terro

Anti Terro

Monday 15 August 2016

Card can not be used! カードが使えなくなりました!

Card can not be used! カードが使えなくなりました!

Last week thank you your donation, contribution. 
Thank you so much.

But
I received emergency debit card last Friday. In this 2 days I could use the card for shopping. But today I can not use the card. I could not use the card today in the shop I could use it the day before yesterday.
It is no doubt that not using the card is occured by the terrorists reader = Toshio Akamine = Momotaro real estate company's president (chuo-ku chiba-city chiba-prefecture, Japan)  Now I have only argent of 4 euros.
Again I have to say that give me  donation, contribution

From today I want you to tweet in twitter, althogh I am not be ready.We have to defeat Akamine.

If you do not know what to tweet, please introduce my blog page written in French or English.
Please become follower of inteligence agency, police and tweet.

http://jap-no.blogspot.fr   

Thank you.


先週、寄付をお願いしていました。皆様、ありがとうございました。

 しかし、再び、お願いしないといけなくなりました。
金曜日に、緊急デビットカードというのを受け取って、2日間は使えていたのですが、今日になって使えなくなりました。おととい使えた店で今日は使えなくなっていました。(店で)
今日の朝、荷物が少し、いじられていた兆候があったので、円形ハゲ部隊にカードを不正操作されたのにほぼ間違いないと思います。99%は円形ハゲの仕業でしょう。私としては、先週以上のピンチです。今、現金は4ユーロのみです。
 あと、私のスマホに少なくともスマホの電源を早くなくすウイルスが入れられたようです。友達のメールに入れられていたみたいなので、どうしようもないです。(リセットしてどうなるかはわかりません。)それだけ、ハゲがあせっていると言えるでしょう。

円形ハゲ= テロリスト・リーダー= 千葉県千葉市中央区 桃太郎不動産 社長 赤峰敏男

 再び、寄付をお願いすることになります。
よろしくお願いします。このハゲをそろそろ、動けなくしましょう。 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 私の準備が整っていなくて申し訳ないのですが、円形ハゲがツイッター攻撃を極めて怖がっているのは明白です。先週の貴重品の窃盗、今日のカードの無機能化は間違いなく、その現れです。カードが使えない以上、外部委託をしている私は、先週からですが、今週もツイッターをいじれません。私が準備ができてからという悠長なことを言っている場合ではもはや、ありません。たぶん、私がきちんと準備するのは無理です。皆さん。
 どんどん、ツイートしてください。特に何をツイートしていいか分からなければ、私のブログの紹介をお願いします。外国向けにつぶやくならもちろん、英語かフランス語のページにリンクを貼ってください。
各国情報機関(CIA, MI6他)と各国ポリス(警察)のフォローしてフォロワーになって、ツイートしてください。 

http://jap-no.blogspot.fr

幼稚園生の箱庭から早く脱出しましょう。
よろしくお願いします。

No comments:

Post a Comment